Szex és futás – ezzel a kombinációval biztos a fogyás!

szex

A diétázni vágyók már régóta saccolgatják, hogy a muszájból bevitt kalóriák elégetéséért vajon hány órát kell majd harcolni a kondigépekkel a nap végén.

Nos, a találgatásnak vége, egy amerikai kutatóintézet szakemberei pontosan kiszámolták nekünk, hogy kedvenc bűnözéseink – vagy épp a legegészségesebb falatkáink – energiává alakításához mennyi erőbefektetésre van szükség. Ráadásul laza futásban és kifulladásig tartó szexben adták meg a paramétereket, amely utóbbi még a diétától rettegő tömegeket is meggyőzi majd.

futas

Másra is jó egy aktus

A szex nem csak a bevitt pluszkalóriák elégetésére jó, számos pozitív élettani hatása van. Az aktus közben ideális mértékben megnövekedett vérnyomás- és pulzusszám segít karbantartani az ereket, a felgyorsult légzés átszellőzteti a tüdőt. A testünket elöntő hormonok gyorsítják az anyagcserét, és jó hatással van a bőrünkre is. Ráadásul erősíti a párok közötti intimitást és bizalmat, ami életünk minden területére pozitív hatással van. A táblázatban olvasható szexre fordítandó percek csak javaslatok, ennél sokkal többet is bátran lehet vállalni.

chipis

Szükséges mozgás:

Futás: 21 perc

Szex: 49 perc

keksz

Szükséges mozgás:

Futás: 24 perc

Szex: 55 perc

cola

Szükséges mozgás:

Futás: 20 perc

Szex: 45 perc

musle

Egy tál kukoricapehely félzsíros tejjel – 263 kalória

Szükséges mozgás:

Futás: 37 perc

Szex: 1 óra 25 perc

alma

1 alma – 93 kalória

Szükséges mozgás:

Futás: 13 perc

Szex: 30 perc

caffee

1 pohár tejeskávé – 118 kalória

Szükséges mozgás:

Futás: 17 perc

Szex: 38 perc

eggs

1 főtt tojás – 80 kalória

Szükséges mozgás:

Futás: 11 perc

Szex: 26 perc

top