5 hét alatt lát­vá­nyos fo­gyás: Pró­báld ki a tú­ró­di­é­tát!

Végre egy iga­zán ha­té­kony diéta, ami hét­ről hétre lát­vá­nyo­san tün­teti el rólad a fölös ki­ló­kat. Nincs kop­la­lás és egy­hangú ét­rend, éljen az egész­sé­ges túró!

A túró a lehető legjobb választás diétában, hiszen szénhidrátot szinte nem is tartalmaz, gyakorlatilag fehérjéből áll. Ráadásul igen jól emészthető, ezért simán beilleszthető bármilyen fogyókúrás étrendbe! Semleges ízének köszönhetően szabadon variálható, sós vagy édes fogásokat készíthetsz belőle a legváltozatosabb módon, így garantáltan nem fogod megunni!

Túró fogyasztásával a látványos alakformálás mellett fenntarthatod a folyamatos fogyást is.

Lássuk, mi a sikeres túródiéta titka:

1.  A túróban lévő tejsavó gyorsan felszívódik, ezzel felpörgeti az anyagcserét. Mindemellett rendkívül gazdag fehérjében, így a szervezet képes felhasználni az izomépítéshez is.

leadmagnet

2. Ízesítsd zöldfűszerekkel, melyek még jobban fokozzák a zsírégetést, és enyhe vizelethajtó tulajdonságúak.

999836ccdc4130535461a062de576bab1d9de521

3. A diétát kiegészítő szénhidrátok teljes kiőrlésű pékárukból és gabonafélékből álljanak.

7fc7869ee817a0a854dde35de0e4175c5f4a3357

4. A túrót érdemes rostdús zöldségekkel fogyasztanod, így tovább fokozhatod az étvágycsökkentő hatást.

11795691 - veggie tray with creamy dip

5. További fehérjeforrásként túró mellé fehér húsú baromfit és halat válassz.

620x0

6. Ha az édes ízeket kívánnád, kombináld friss gyümölcsökkel, illetve lassan lebomló szénhidrátokat tartalmazó magfélékkel, gabonákkal.

8be109670ca6f236a2a4193ddd999abf185ef149

Mintaétrend a túródiétához:

Az alábbi étrendből meríthetsz ötleteket, miként állítsd össze a menüdet nap mint nap.

1. NAP
Reggeli: 2 szelet szénhidrátcsökkentett kenyér, 4 evőkanál joghurtos túrókrém, 1 paprika
Tízórai: 1 bögre 100%-os narancslé
Ebéd:15 dkg csirkemell, 1 adag görög saláta
Uzsonna: 1 bögre gyümölcssaláta
Vacsora: 10 dkg fűszeres túró, 2 paradicsom

2. NAP
Reggeli: 1 adag zabkása, csipetnyi fahéjjal megszórva
Tízórai: 10 dkg eper (fagyasztott)
Ebéd: 1 adag főtt tészta, petrezselymes-kefires-túrós szósszal
Uzsonna: 2 szelet zsírszegény sajt, 1 grépfrút
Vacsora: 1 adag tonhalsaláta

3. NAP
Reggeli: 1 bögre eperturmix, 10 dkg túró, 1 szelet kétszersült.
Tízórai: 2 sárgarépa
Ebéd: 10 dkg pulykamell, egy közepes, héjában sült édesburgonya, 5 dkg túró Uzsonna: 1 bögre 100%-os paradicsomlé
Vacsora: 15 dkg túróval rakott zöldbab

4. NAP
Reggeli: 20 dkg túrókrém fahéjjal megszórva, egy marék bogyós gyümölcs Tízórai: 2 dl zsírszegény joghurt, 2 evőkanál lenmag
Ebéd: 20 dkg petrezselymes túró, 1/2 bögre barna rizs, 1 adag  paradicsomsaláta
Uzsonna: 1 alma
Vacsora: 20 dkg túró, 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós, 1 főtt tojás

5. NAP
Reggeli: egy zöldpaprika 7 dkg petrezselymes túróval töltve, három retek.
Tízórai: egy bögre zsírszegény joghurt, két evőkanál zabkorpa.
Ebéd: 20 dkg túró, egy bögre sóskaszósz.
Uzsonna: egy bögre paradicsomlé, három korpás keksz.
Vacsora: 15 dkg zöldfűszeres túró, fél bögre barnarizs, egy bögre párolt zöldborsó.

6. NAP
Reggeli: egy bögre fahéjas túrókrém 15 dkg bogyósgyümölccsel.
Tízórai: 10 dkg túró, egy alma.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, egy bögre zöldsaláta.
Uzsonna: két szelet zsírszegény sajt, egy sárgarépa.
Vacsora: 15 dkg túróval rakott köles, 10 dkg cékla.

7. NAP
Reggeli: két szelet rozskenyér, négy evőkanál joghurtos túrókrém, két paradicsom.
Tízórai: egy narancs, két puffasztott rizsszelet.
Ebéd: 20 dkg bazsalikomos túró, egy bögre párolt zöldbab.
Uzsonna: egy bögre reszelt alma, két evőkanál lenmagpehely.
Vacsora: két párolt karalábé 15 dkg túróval töltve, fél bögre joghurtos kaporszósz.

8. NAP
Reggeli: egy bögre szederturmix 10 dkg túróval, három evőkanál zabpehellyel.
Tízórai: 10 dkg petrezselymes túró, egy bögre sárgarépa-cékla saláta.
Ebéd: 10 dkg pulykamell, egy közepes, héjában sült burgonya, egy bögre parajszósz.
Uzsonna: két mandarin.
Vacsora: három levél párolt vöröskáposzta 20 dkg túróval töltve.

9. NAP
Reggeli: egy bögre zsírszegény joghurt 10 dkg túróval, egy marék aszalt almakocka.
Tízórai: egy bögre vegyes zöldséglé.
Ebéd: 15 dkg túró, fél bögre durumtészta, három evőkanál petrezselymes kefiröntet.
Uzsonna: egy főtt tojás, egy sárgarépa.
Vacsora: 15 dkg tengeri hal, egy bögre párolt padlizsán.

10. NAP
Reggeli: két szelet lenmagos kenyér, négy evőkanál paradicsomos túrókrém, egy zöldpaprika.
Tízórai: egy bögre zsírszegény joghurt, két evőkanál zabkorpa.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, 20 dkg majoránnás túró, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre túróval rakott cukkini, 10 dkg cékla.

11. NAP
Reggeli: egy bögre narancsos túrókrém, egy bögre csipkebogyótea.
Tízórai: két szelet zsírszegény sajt, egy grépfrút.
Ebéd: 20 dkg petrezselymes túró, fél bögre barnarizs, egy bögre paradicsom-cékla saláta.
Uzsonna: egy szelet sütőtök.
Vacsora: két kaliforniai paprika 15 dkg túróval töltve, egy szelet rozskenyér.

top